piątek, 17 kwietnia 2015

Pieczone ziemniaki z czosnkiem

Dwie godziny temu wpadłam na pomysł późnego obiadu/podwieczorka/kolacji. Zmotywowało mnie do tego burczenie w brzuchu i przekonanie samej siebie, że ciepły posiłek w ciągu dnia musi mieć miejsce! Wracając do domu odwiedziłam sklep, do którego chodzą wszyscy :) i kupiłam kilka ziemniaków, natomiast resztę składników odnalazłam w kuchennym zaciszu. Tak oto powstały one - smaczne, pieczone, z przyprawami i czosnkiem - ziemniaki. Serdecznie polecam również jako danie obiadowe! (potrzebna będzie do tego większa ilość marynaty, samych bulw, ząbków czosnku oraz dip - to już według upodobania :)




2 komentarze:

  1. Nie jadłam takich nigdy, ale myślę, że będą pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super-smaczne szczególnie, gdy lubi się czosnek :D

      Usuń